دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

پانزده راز و ترفند آیفون – قسمت دوم

  • ۲۹ دی ۱۴۰۱
  • 61
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بدون مقدمه میریم سراغ ادامه پانزده راز و ترفند آیفون. اگر قسمت اول رو مطالعه نکردید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً اول برید سراغ قسمت اول.

نوشتن بجای متن در iMessage

هنگام تایپ در آی مسیج می‌توانید با چرخاندن گوشی به حالت عمودی اکانات بیشتری داشته باشد. یکی از این امکانات حالت نوشتار است که در تصویر مشاهده می‌کنید.

با انتخاب این گزینه پد نوشتار برای شما باز خواهد شد که علاوه بر نوشتارهای آماده می‌توانید نوشتار های جدید نیز با انگشت بنویسید و ارسال کنید.

همچنین می‌توانید در بالای کیبورد آی مسیج اسکرول کنید و لیست بازی هایی که از طریق آی مسیج با دوستان قابل انجام هستند را مشاهده کنید.

تنظیمات استریو اسپیکر

یکی از امکانات خوبی که در iOS 13 به آیفون اضافه شد، امکان دسترسی به تنظیمات استریو اسپیکرها بود. از Settings به Accessibility رفته و وارد قسمت Audio/Visual شوید.

در این بخش شما می‌توانید تنظیمات مربوط به صدای استریو خروجی اسپیکرهای آیفون را تغییر دهید.

مشاهده لیست خریدهای اپ استور

با مراجعه به اپ استور و ورود به پروفایلتان می‌توانید اطلاعات زیادی به دست آورید.

یکی از این اطلاعات لیست خریدهایی است که تا کنون از اپ استور انجام داده اید که در بخش Purchased می‌توانید آن ‌ها را مشاهده کنید.

اکنون هر کدام از موارد این لیست که مورد نیاز شما نبودند را می‌توانید با کشیدن به سمت چپ از لیست حذف کنید.

آیا تب های پی در پی سافاری خسته کننده است ؟

هنگام مرور وب با سافاری تقریباً روی هر لینکی که کلیک می‌کنید سافاری آن را در یک تب جدید باز می‌کند. و این باعث می‌شود شما تب های پی در پی زیادی همیشه باز داشته باشید و در حالی که دارید یک صفحه را مرور می‌کنید دائم به تب جدید بپرید!

برای جلوگیری از این حالت از Settings وارد بخش سافاری شوید و Open Link را انتخاب کنید.

در منوی Open Link انتخاب می‌کنید که بعد از کلیک رو لینک بلافاصله بپرید به تب جدید یا آن را در پس زمینه باز کنید. اگر می‌خواهید در صفحات لینک شده در باز شوند، گزینه IN Background را انتخاب کنید.

ممنون که دومین قسمت از مطلب ترفند های آیفون با ما همراه بودید. برای مشاهده آموزش ویدیویی این مطالب روی این لینک کلیک کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران