دانلود سیب‌اپ
sibapp
معرفی برنامه

بازی تقویت ذهن Lumosity

  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
  • 98
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

بازی تقویت ذهن Lumosity نوعی بازی تعاملی است که با کمک ایجاد عادت تمرین روزانه می‌توانید برای اطلاعات و شناخت بیشتری در مورد نحوه تفکرتان پیدا کنید. این بازی ذهن که بیش از 90 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ی آموزشی جامعی برای محک زدن مهارت‌های تفکر، یادآوری و حل مسئله برای خود داشته باشید.

با اینکه به سهولت می‌توان در دغدغه‌های روزمره زندگی چنان گم شد که مغز شما عادت کند به‌ صورت مکانیکی و در حالت ناخودآگاه کار کند. اما بازی Lumosity با بیش از 40 بازی و فعالیت برای مغز می‌خواهد ماهیچه‌های ذهنی شما را در بخش‌های مختلفی چون حافظه، توجه، سرعت، انعطاف‌پذیری و حل مسئله به چالش بکشد. این بازی‌‌ها سریع و ساده هستند و تسلط بر آنها مستلزم تمرکز قابل‌توجهی هستند.

در ابتدا، آزمون ذهنی 10 دقیقه‌ای رایگانی را تحت عنوان Fit Test انجام خواهید داد تا امتیاز پایه‌ی خود را بدست بیاورید و ببینید هوش و حواس‌تان نسبت به سن و سال‌تان در چه سطحی است. با پرداخت هزینه و باز کردن امکان Lumosity Premium شما در برنامه‌ی تمرینی شخصی‌سازی شده‌ای شروع به تمرین خواهید کرد تا دانش جامع و عمیقی در مورد نحوه عملکرد ذهنی‌تان پیدا کنید و چقدر پیشرفت داشته‌اید. به علاوه اینکه شما با لوموسیتی نکات آموزشی برای کسب دقت، سرعت و استراتژی بهتری در بازی‌ها دریافت خواهید کرد.

آماده‌اید که مشغول بازی‌های ذهنی بامزه‌ای شوید که شما را به چالش خواهند کشید؟ پس می‌توانید لوموسیتی را از لینک زیر دریافت کنید.

امکانات لوموسیتی

1. بازی‌های ذهنی روزانه

بیش از 40 بازی ذهنی که توانایی‌های شناختی و آکادمیک‌ پایه‌تان را به چالش خواهند کشید؛ از جمله:

2. حالت‌های تمرین مختلف

 

3. بازخورد دقیق و جزئیات تمرینی

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران