دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

راهکارهای افزایش طول عمر باتری آیفون – قسمت دوم

  • ۲۷ دی ۱۴۰۱
  • 91
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

در انتهای مطلب راهکارهای افزایش طول عمر باتری آیفون چند نکته باقی مانده که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.

اگر وای-فای و بلوتوث را نیاز ندارید، حتماً خاموش کنید

حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که وای فای و بلوتوث تنها از داخل Settings خاموش می‌شوند. و از کنترل سنتر تنها می‌توان آن‌ها را غیر فعال کرد. پس در زمانی که به روشن بودن آن‌ها نیاز ندارید، به کنترل سنتر اکتفا نکنید و حتماً از داخل Settings آن‌ها را خاموش کنید.

از ارسال خودکار اطلاعات جلوگیری کنید

تقریباً اکثر ما زمانی که برای اولین بار گوشی آیفون را روشن می‌کنیم به سرعت تمام گزینه ها را رد می‌کنیم. اما در این میان یک گزینه مهم وجود دارد. در صورت روشن بودن این گزینه برای کمک به اپل جهت بهبود iOS در نسخه‌های آتی، تمامی اطلاعات کارکرد سیستم عامل و اپلیکیشن‌های شما بطور اتوماتیک دائم برای اپل ارسال می‌شود. یعنی بخش عمده‌ای از باتری شما بدون دخالت به هدر می‌رود.

با رفتن به Settings و قیسمت Privacy اگر این منو را انتخاب کنید می‌توانید تمامی گزینه‌هایی که برای اپل اطلاعات ارسال می‌کنند را خاموش کنید.

از بروزرسانی های خودکار جلوگیری کنید

با رفتن به منوی App Store از داخل Settings و خاموش کردن Automatic Downloads از دانلودهای خودکار اپ استور شامل آپدیت‌ها و اپلیکیشن هایی که روی دیوایس های دیگر خریدید جلوگیری کنید. همچنین با خاموش کردن گزینه Offload Unused Apps در انتهای منو اپلیکیشن‌های کم استفاده را غیر فعال کنید.

AirDrop را بیهوده باز نگذارید !

AirDrop در عین کاربردی بودن بسیار باتری آیفون مصرف می‌کند. سعی کنید در مواقعی که به آن نیاز ندارید، بیهوده آن رو روشن نگذارید.

بیهوده اپلیکیشن‌ها را باز و بسته نکنید !

توجه داشته باشید که با هر بار باز و بسته کردن اپلیکیشن‌ها در آیفون مقداری باتری برای لانچ دوباره آن اپلیکیشن مصرف می‌شود. پس اگر به استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها بیش از چندبار در روز نیاز دارید، مدام آن‌ها را باز و بسته نکنید.

ممنون که با ما همرا بودید. برای مشاهده توضیحات ویدیویی این مطلب کلیک کنید.

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران