دانلود سیب‌اپ
sibapp
آموزش‌های کاربردی آیفون

چطور بدون آسیب رساندن، ایرتگ را سوراخ کنیم؟!

  • ۰۲ دی ۱۴۰۱
  • 47
  • اشتراک
  • اشتراک
  • ۰

تگ الکترونیکی ردیاب اپل موسوم به ایرتگ یک وسیله جذاب و کاربردی است. اما این تگ به خودی خود دارای سوراخی برای الصاق به لوازم مورد ردیابی نیست. شما باید برای آویختن ایرتگ به جاسوئیچی یا کوله پشتی از لوازم جانبی که اپل همراه آن عرضه کرده استفاده کنید، که به هیچ وجه قیمت منطقی ندارند – ارزانترین مدل هم قیمت خود ایرتگ است و ۲۹ دلار قیمت دارد. – و این مساله کاربران را بر آن داشته تا راه حلی پیدا کنند.

در پی انتشار تصاویر اشعه ایکس از اجزای داخلی ایرتگ، مشاهده شده که قسمت‌های بسیار باریکی از بدنه آن خالی هستند. بنابراین تیم خوش ذوق IFIXIT اینبار تصمیم به سوراخ کردن قسمت های خالی ایرتگ بویسله دریل گرفته است !

این تیم وسیله یک مته “1/16 اقدام به سوراخ کردن نواحی خالی بدنه این ردیاب کرده. و در کمال تعجب این اقدام با موفقیت انجام شده !

اینکه چطور ایرتگ از این آزمایش سالم بیرون آمده واقعاً تعجب آور است. مسأله فقط متلاشی شدن ایرتگ نیست. اپل از بدنه گنبدی شکل ایرتگ به عنوان یک دیافراگم بلندگو استفاده کرده. پس توقع می‌رود این سوراخ اختلالی در پروسته تولید صدای ایرتگ ایجاد کند. اما صدای اندازه گیری قبل و بعد از آزمایش نشان می‌دهد کع اختلاف سطح دسیبل تنها ۱ واحد بوده و این حیرت انگیز است !

به هر حال اگر شما هم دوست دارید می‌توانید از این روش استفاده کنید! یا می‌توانید از طریق لینک های زیر لوازم جانبی اصلی اپل را خریداری کنید:

AirTag
AirTag (Single Pack) – $29
AirTag (Four Pack) – $99

AirTag Accessories:
Apple AirTag Leather Key Ring (Saddle Brown) – $35
Apple AirTag Leather Key Ring (Baltic Blue) – $35
Apple AirTag Leather Key Ring (Product RED) – $35

Apple AirTag Leather Loop (Saddle Brown) – $39
Apple AirTag Leather Loop (Product RED) – $39

Apple AirTag Loop (White) – $29
Apple AirTag Loop (Deep Navy) – $29
Apple AirTag Loop (Electric Orange) – $29
Apple AirTag Loop (Sunflower) – $29

تگ‌ها:

مطالـب پیشنهـادی

نظر کاربران